28dec

Vocea în vis
de Daniel Vișan


Rece și îmi lasă mâna umedă
când o șterg.
Este miezul nopții, ar trebui să fie,
am mers pe drumul nămolos.
De abia m-am trezit, este
parcată la marginea
covorului de noroi,
mașina este rece și umedă
și galbenă, cu o pojghiță
de întuneric peste,
față, mulți copaci
în spate,
stânga, dreapta.
La dreapta pe iarbă,
nu, mai încolo, pe un
bolovan, pe un
după mașină
pedestal.
Auzi.
Nu vreau decât să mă odihnesc.
De unde vine.
Ai știut. Știi.
Zâmbești. De ce.
Nu mă ține.
Da, e bine, dar-
nu știu dacă,
Zi-mi, ai știut.
Nu știu să îl descriu.
Dar cred că știi că...
Știi.
Nu îți este frig.
Câte stele sunt.
Hai să le numărăm.
Vrei. Una, două,
hai, vrei.
U-u-u-u--u-u
Îi aud, dar zi,
lumina e, zi-mi acum,
sunt obosit,
trei, cinci, nouă, zece,
nu pot ține ochii deschiși,
ai știut tot timpul, dacă nu
îmi dădeam seama.
Am adormit aproape.
O să fie bine.
Știu, atât de somn.
Câte, câte sunt,
zi-mi.
Rece și plină de rouă.
Pot să stau aici puțin să,
să, zi,
cred, te cred, da, te cred
Te iubesc atât de mult
și vreau să te ajut dar nu
pot
să stau, cred că...
pot, uite aici aș vrea să ne întâlnim
când
de ce tocmai galbenă
o să
auzi sunetul, zi-mi
plouă
dar e frumos când vezi stele
în capul meu, stele
ți-am zis că am văzut un accident
odată
Da.
mi-este frică
de ce anume?
Ești supărată.
Nu contează acum.
Auzi sunetul?
Îmi auzi vocea în vis?
Câte stele sunt.
Nu știu, vrei să le numărăm?


.