1ian

Ca pecete pe sânul tău
de Daniel Vișan

<alb>
ba nu, «negru»
Citește-mi, te rog.
Deci dacă mai iei o măslină,
ai face bine să te măriți cu felia aia!
Un cordon
ombilical?
nu, taci
care înconjoară un capot.
Vrei să te îmbrățișez așa?
Da. O faci?
nu
ești o nesimțită
te plesnesc
Dar e prins de găici.
Nu se poate desprinde nici dacă ar vrea.
Nici de nu ar îmbrățișa.
doar să îndrăznești
<culoare>
Îmi place cuvântul capot.
au!
«forme?!» capod*
Și divan. Aș vrea să stau întins
pe unul.
Sexy.
Știu.
Aș vrea să am bani de un divan.
Aș vrea să am bani să culeg
de pe jos ceva.
Îți pasă de aparențe?
Fără să creadă cineva că sunt sărac.
Nu. Sau ba da.
Nu, aș vrea să fiu super bogat,
dar lumea să creadă că sunt
sărac.
Nu, e stupid. Aș vrea să fiu fericit.
Asta e stupid. Cine nu vrea?
Aș vrea să am un cap pe umeri.
Nu am gât să mi-l țină.
Caută-l pe sub masă.
E greu când sunt orb
și tu mă pui să citesc.

.