22decdoi

Ne trăim viețile greșit
de Daniel Vișan

Duci degetele-
fină până în punctul în care
nu știi dacă totul se întâmplă
sau
dansează pe notele unui răsărit
într-un vis;
încerci să nu te lovești
și să te trezești,
nu mi-aș da seama nici dacă
pew, acum lasă-te pe spate
nu, lasă-mă,
te-am nimerit!
hai mă
mi-ar fi perforată tâmpla.
Oricum, capul meu
e pe post de
hai mă
nu
breloc.
Cumva tot într-un vis.
Îți pare rău când te trezești,
doar că-
îmi place cum te uiți la mine
duci degetele,
până la mâneca
sunt atât de retardat că nu sunt capabil
tricoului negru
nici să îmi iau medicamentele
De ce nu te miști? Zi ceva.
la timp.
Îmi place răsăritul.
Tu ești ascunsă în umbră.
Nu vrei să te vadă soarele?
Dansezi cu mine?
Stai acolo ca un prostovan.
Nu. Hai, mă.
Nu pot.
Cum, de ce?
Atât de fină.
M-ai nimerit.
Ah!
Îmi place cum zâmbești,
dar nu m-a auzit pentru că
Râdea.


.