culebbbbasdafshabf

Frică
de Daniel Vișan


Răspunsurile îți sunt mai rare decât altădată

Ori se poate că eu le aștept mai cu nerăbdare
.
Râzi din ce în ce mai puțin în ultima vreme

Și aș vrea să râzi ca altădată,
doar mereu.


Frica e revigorantă
Am mers cu el în metrou și
mi s-a făcut milă de el.
Mă implora să nu îl judec.
Se uita la mine și
nu am mai văzut în viața mea sinceritate
așa cum am văzut atunci... m-a marcat.
Ce i-ai zis?

Am vorbit despre lucruri normale.
Fără glume tâmpite. Fără să joace teatru
constant. Mi-a spus că regretă
ce s-a întâmplat. Și l-am crezut
.
Dar nu știu dacă regretă
faptul că s-a certat cu ea,
sau faptul ca ea i-a spus... ce i-a spus.
Cred că amândouă
...
și e normal.

Îl cred că vrea să se schimbe.

Nu știu cât o să reușească.
Cert este că vrea.

Era atât de sincer, de alarmat,
atât de viu.
Frica este revigorantă...