07.09.2015 01:15am

Câteodată îmi vine să alerg
de Daniel Vișan


Trebuie să mă leg la ochi cu un cordon.
Nimic nu pare să mai fie real de aici înainte.
E din ce în ce mai greu, dar câteodată pare
că s-ar termina cu bine.

Nimeni nu râde acum, dar nu știu de ce,
mie mi se pare o replică bună totul.
Niște ochi care se închid încet într-un zâmbet.
Dar sunt sigur acum că mă înșel.

Nu sunt de acord cu nimic!
Mă primește aerul rece cu brațele deschise.

Da, câteodată îmi vine să alerg.
Dar în numele a ce? Iubirii?
Nobilității? Cunoașterii?
În numele tău? Pe tine să te alerg?

Când te prind, pielea ca a unei creaturi divine
îmi îngăduie să o apăs încet cu mâna
înainte să fie pierdută printre degete.
Fină, pulsul din vene strigă, oh catifea.

Când te privesc sunt amețit. Mă predau! și îți arăt mâinile.
Dar nu zic nimic. Îmi place să știu că oricum
m-ai face să mă simt bine. Știi cum e,
Cola, țigări, oh catifea, ce-ți mai trebuie?

Să ne ținem de mână.
Și pe rând să ne legăm la ochi.
Dar niciodată să nu ne dăm drumul.
Orice s-ar întâmpla.